Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

STOŁÓWKA

Zapisanie na obiady ucznia klas I-VIII następuje poprzez wpłacenie określonej kwoty, w wyznaczonym terminie, na wskazany rachunek bankowy oraz przesłanie potwierdzenia przelewu na adres e-mail:

obiady@op.pl

W przypadku nieobecności dziecka w szkole (dotyczy uczniów klas I-VIII) rodzice są zobowiązani odwołać obiady najpóźniej w dzień poprzedzający nieobecność telefonicznie  (tel. 697 72 82 95) lub wysyłając zgłoszenie na adres e-mail: obiady@op.pl

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

  • Regulamin stołówki
    Utworzono dnia 26.03.2019, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
  • Utworzono dnia 01.01.1970, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych

Dziennik

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Grudzień 2022 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Certyfikat:

Pogoda